Turkulikka = ?

Kuka minä olen?

Turkulikka nimi tuli kauan sitten, kun keksisin sen instagramin käyttäjänimeksi ja siitä sitten se jäikin käyttöön ja nyt mut tunnetaan turkulikkana.

Olen 18- vuotias turkulainen nuori nainen. Asun yksin toispuoljokkee. Opiskelen Turun ammatti-instituutissa sosiaali- ja terveysalaa. En harrasta mitään ihmeempiä, vapaa-ajan vietän kavereideni seurassa. Minulla ei ole lemmikkejä tällä hetkellä, aikaisemmin minulla on ollut kaksi hamsteria ja toinen niistä on edelleen minun vanhempieni luona. Minulla on myös kaksi isosiskoa. 

Tulin ”tunnetuksi” Fian kautta, eli sain siis seuraajia sitä kautta. Fia ei vaikuta minun nettiini tuomaan sisältöön mitenkään. Snapchatissa mulla on n. 20tuhatta seuraajaa ja käytänkin sitä päivittäin ja instagramissa päälle 6tuhatta seuraajaa. Molemmissa minut löytää nimellä turkulikka99.

Snapchatin sisältö koostuu ihan arjen asioista ja ajatuksista mun päässä, joskus puhun siellä vähän vakavemmistakin asioista. Ajattelin täälläkin kirjoitella ihan normaaleja asioita minun elämästä. Seuraajien toiveet ovat läsnä ms:n sisällössä niinkuin täälläkin varmasti jatkossa.

Musiikki, ruoanlaitto, matkailu ja ystävät ovat suuriosa mun elämää, joka näkyvät varmasti täällä blogissakin. Voin pistellä joskus omia ruokaohjeitakin tänne näin.

Vuonna 2018 aijon jättää alkoholin vähemmälle, enkä juo joka viikonloppu, aijon syödä terveellisemmin, mutta nauttia myös ruoasta ja liikkua enemmän. Tupakoinnin jätän myös ainakin vähemmälle ja koitan tähdätä tupakoinnin kokonaan lopettamiseen. En ota näitä kuitenkaan liian vakavasti, elämästä pitää nauttia. 

Teen sitä mistä tykkään, enkä anna muiden mielipiteiden muuttaa itseäni. ❤️



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Baariasut💃🏼

MY HOME🏢❤️